![]() Styczeń to miesiąc, w którym co roku obserwuję szaleństwo organizacyjne. W każdym zakątku Internetu możesz pobrać lub kupić planner, który ma być tym jedynym i ostatecznym środkiem do najlepszego planowania Twoich noworocznych celów czy wpisywania postanowień noworocznych. U mnie nie ma plannerów. Dobra organizacja to coś zupełnie innego niż planner. Jako kobieta biznesu, nie mam czasu bawić się w papierowe plannery i spędzać godzin na kolorowaniu, kropkowaniu czy rysowaniu. W nowym roku zadbaj o prawdziwą organizację, która wykracza poza bardziej lub mniej funkcjonalny planner. Pierwszym krokiem do lepszej organizacji Twojego życia i biznesu jest zmiana nawyków i zmiana myślenia o tym jak ma wyglądać Twoje życie. Przed Tobą 13 najważniejszych nawyków Mistrzyni Organizacji. Czytając zastanów się które z nich dotyczą już Ciebie, a pozostałe zacznij wprowadzać od zaraz i ciesz się większym spokojem na co dzień. Co zatem robi prawdziwa Mistrzyni Organizacji Życia i Biznesu?
Jeśli chciałabyś zbudować w sobie dobre nawyki w zarządzaniu czasem i stać się Mistrzynią Organizacji, ale ta wizja wydaje się nieosiągalna i nie wiesz od czego zacząć, dołącz do grupy Mistrzyni Organizacji Życia i Biznesu na Facebooku. Od razu przedstaw się i poznaj inne kobiety, którą chcą zorganizować swoje życie i biznes. W grupie czeka na Ciebie specjalna infografika z 13 nawykami Mistrzyni Organizacji, która pomoże pamiętać o tym co jest ważne.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej w temacie work-life-balance zapraszam Cię TU.
Komentarze
|
MilenaCześć, jestem Milena. Pomagam kobietom lepiej zorganizować swoje życie i biznes po to, by mogły odzyskać czas dla siebie i prowadzić swój biznes w zgodzie ze swoimi marzeniami. Kategorie
Wszystkie
Archiwa
Marzec 2018
|